Achtergrond

woensdag 15 februari 2017

Naar het ziekenhuis!

Vandaag ging ik samen met mijn klas naar het ziekenhuis! Alle kinderen waren heel zenuwachtig en de meesten hadden hun lievelingsknuffel meegenomen als steun (dit mocht). We hadden een super gave rondleiding en mochten zelfs ook bij de ambulance kijken. Bij de ambulance moest de juf natuurlijk op de brancard voor een demonstratie. Toen ik daar lag kwam een leerling naar mij toe, gaf hij mij zijn lievelingsknuffel en zei: "zo heb je steun juf". Ook van twee andere kreeg ik hun knuffel #smelt #lief 
Helaas kon de demonstratie verder niet doorgaan, want de ambulancebroeders werden opgepiept i.v.m. een spoedgeval. Met sirenes en zwaailichten gingen zij vervolgens heel snel weg. Wat knap dat zij zich zo snel om kunnen schakelen voor een spoedgeval. En de leerlingen waren helemaal enthousiast over de zwaailichten en sirene!

foto van Juf Jamilla.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten