Achtergrond

zaterdag 27 augustus 2016

Stapeluiltjes Kruidvat

Het zal je niet ontgaan zijn, maar dit jaar heb ik de uilenklas. Ik vind het een ontzettend leuk thema, omdat het zo gezellig is en je veel leuke dingen kan vinden voor dit thema. Bij de Kruidvat had ik de stapeluiltjes gekocht. Ik wilde ze vooral gebruiken als versiering en er een keer een rekenactiviteit mee doen. De uiltjes stonden in de klas en gelijk de eerste dag vroeg een leerling of hij er mee mocht spelen. Wat een betrokkenheid. Hij bouwde alle voorbeelden uit het bijbehorende boekje met gemak na (terwijl ze nog best moeilijk zijn). Ook andere leerlingen wilden er graag mee spelen en de hele week is er veel gespeeld met de uiltjes. Zo ontzettend leuk om de betrokkenheid te zien bij de kinderen! Binnenkort ga ik zelf nog voorbeelden maken, zodat er nog meer voorbeelden zijn om na te bouwen :)
Ik baal trouwens wel dat ik er niet meer gekocht heb, aangezien ze nu uitverkocht zijn...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten